21 april 2010

Idag, onsdag har jag haft tid att göra mycket. Har pluggat lite, solat, och fixat med mitt fotoalbum. Nu tänkte jag att jag skulle ladda upp lite bilder från Elviras tjejkväll!


Det blev pizza, tårta och spel!


Det blev Upp till bevis. Jag och Maria var ett lag!


Johanna och Sandra var ett lag.


Elvira, Mimmi och Sofia var ett lag.



Malin och Emmy var ett lag, dom vann!


Mimmi och Sofia spelade ord pittipanna


Den här bilden får avsluta, Elvira har sitt öra på Sofias bröst! Haha

Kommentarer
Postat av: Elvira

HAHAHA, nej, inte örat.. handen x) Puss

2010-04-21 @ 22:37:49
Postat av: maria

SNYGGA BILDER! :D<3

2010-04-27 @ 09:20:34
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0